• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4

eTwinning

Το eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης. Είναι μια πλατφόρμα για το προσωπικό  που εργάζεται σε σχολεία των συμμετεχόντων Ευρωπαϊκών χωρών, με σκοπό οι μαθητές και εκπαιδευτικοί να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να διεξάγουν έργα, να μοιράζονται, να αισθάνονται και να αποτελούν μέρος της πιο συναρπαστικής κοινότητας μάθησης.

Κατά τη σχολική χρονιά 2023-2024 το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα eΤwinning με το τμήμα Γ΄2 και με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Εβίτας Κωνσταντίνου. Τίτλος του προγράμματος είναι «Υπερασπιστές Δικαιωμάτων» και σε αυτό λαμβάνουν μέρος 6 σχολεία από την Κύπρο και 6 από την Ελλάδα.

Μέσα από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα, οι μαθητές αναμένεται:

1. Να κατανοήσουν τις ανθρώπινες ανάγκες και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα προάσπισης ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

2.  Να επισημάνουν τα ιδιαίτερα δικαιώματα που έχουν αναγνωριστεί για τα παιδιά, να εκτιμήσουν τη σημασία της σχετικής διακήρυξης και να αναλάβουν τις υποχρεώσεις τους.

3. Να αναγνωρίσουν ότι τα δικαιώματα είναι κοινά για όλους τους λαούς της γης και όλοι θα έπρεπε να τα απολαμβάνουν εξίσου και να κατανοήσουν την αναγκαιότητα διαφύλαξής τους.

4. Να ενεργοποιηθούν να δράσουν υπέρ παιδιών που καταπιέζονται τα δικαιώματά τους, διαδίδοντας το μήνυμά τους και ευαισθητοποιώντας την ευρύτερη κοινότητα.

5. Να έρθουν σε επαφή με συμμαθητές τους από άλλα σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου, να συνεργαστούν και να αισθανθούν μέλη της ευρύτερης οικογένειας της Ευρώπης.

6. Να ενημερωθούν για θέματα ασφαλούς χρήσης και ορθής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο.

 

  

 

 
 
Εργασίες για το Χοσεϊνί  και τη διάχυση των αποτελεσμάτων του πρότζεκτ  
 
Ζωγραφιές που παραλάβαμε απο το 2ο Δ.Σ Αρτέμιδος στην Ελλάδα, χρωματίσαμε και επιστρέψαμε.  
 
 
 

Βιβλιαράκια Φρενέ για τα δικαιώματα.

 

E-twinning 2024   Γ΄1
ΣΩΟΙ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ
 

Το πρόγραμμα αφορά την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής, τη γνωριμία με το περιεχόμενο κειμένων που αφορούν ζητήματα για την ασφάλειά τους και την εκμάθηση κανόνων για την ορθή χρήση του δρόμου ως τωρινοί και μελλοντικοί χρήστες αυτού.

Με το παρόν πρόγραμμα ενισχύεται το σχολείο ως υποστηρικτικό περιβάλλον, παρέχοντας δυνατότητες και ευκαιρίες στα παιδιά για την αλλαγή της στάσης τους απέναντι στο ζήτημα της ασφάλειάς τους: να στοχαστούν τρόπους με τους οποίους μπορούν να ασχοληθούν με αυτή και μετά να εφαρμόσουν στην πράξη δεξιότητες που καλλιέργησαν και απέκτησαν, αναλαμβάνοντας θετικές πρωτοβουλίες.

Προβλεπόμενος χρόνος:   6  μήνες

Στόχοι του προγράμματος :

 Γνωστικοί :

Βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι οι μαθητές :

  1. Να κατανοήσουν τους κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα ασφάλειας κατά τη μετακίνησή τους.
  2. Να αναγνωρίσουν τα βασικά σημεία του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας για πεζούς, ποδηλάτες και επιβάτες και να διαμορφώσουν σωστή κυκλοφοριακή αγωγή και κουλτούρα σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο
  3. Να διακρίνουν τις προφυλάξεις που πρέπει να παίρνουν όταν μετακινούνται (αυτοκίνητο, ποδήλατο, μέσα μαζικής μεταφοράς, πεζοί)
  4. Να αναπτύξουν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης , αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου.
  5. Να ενεργοποιηθούν και να δράσουν διαδίδοντας το μήνυμά τους για την οδική ασφάλεια και να ευαισθητοποιήσουν την ευρύτερη κοινότητα .
  6. Να έρθουν σε επαφή με συμμαθητές τους από άλλα σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου, να συνεργαστούν και να αισθανθούν μέλη της ευρύτερης οικογένειας της Ευρώπης.

 Συναισθηματικοί :

  1. Να καλλιεργηθούν δεξιότητες Ζωής όπως είναι η αυτομέριμνα, η υπευθυνότητα, η κριτική σκέψη, η συνεργασία .
  2. Να υιοθετήσουν θετικές στάσεις και αντιλήψεις που σχετίζονται με την οδική ασφάλεια και την κυκλοφοριακή συμπεριφορά.
  3. Να εκφράσουν τα συναισθήματά τους μέσω της εικονογράφησης και της δραματοποίησης.
  4. Να μάθουν να συνεργάζονται ομαδικά για ένα κοινό στόχο και να σέβονται ο ένας τον άλλον.

 Κοινωνικοί

  1. Να αναπτύξουν συνεργατικές και επικοινωνιακές ικανότητες μέσω  οργανωμένων δράσεων.
  2. Να οξύνουν τη δημιουργική, κριτική σκέψη και  φυσική περιέργεια που οδηγεί στην μελέτη και έρευνα.
  3. Ανάπτυξη επικοινωνίας και συνεργασίας με άλλες κοινότητες.
  4. Να επικοινωνήσουν με μαθητές άλλων σχολείων μέσω της πλατφόρμας του e-twinning  

Η διαδικασία:

Όλες οι δραστηριότητες που θα εκπονηθούν, θα αναρτηθούν στην πλατφόρμα του e-Twinning.

Για την δημιουργία τους, χρησιμοποιούνται εργαλεία τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας , ΤΠΕ (Web 2.0 Tools)

Το έργο διαρκεί  πέντε  μήνες  και οι δραστηριότητες του έχουν καταγραφεί σε αρχεία χρονοπρογραμματισμού ανά δίμηνο (βλ. αρχείο).

Η πλειοψηφία των δραστηριοτήτων κάθε σχολείου εντάσσεται σε ομαδικά παραδοτέα (ομαδικές εργασίες) ωστόσο υπάρχει σημαντικός αριθμός ατομικών παραδοτέων. Αναφέρονται στη σελίδα απολογισμός.

 Αναμενόμενα Αποτελέσματα:

Σχετικά με τους μαθητές :

 Όλα όσα αναφέρονται στους στόχους του  έργου (παραπάνω)

Σχετικά με τους εκπαιδευτικούς:

Να αναπτύξουν μεγαλύτερες ικανότητες επικοινωνίας

Να εξερευνήσουν και να εφαρμόσουν νέες μεθόδους εκπόνησης δραστηριοτήτων

Να εντρυφήσουν σε εργαλεία ανάπτυξης ψηφιακού υλικού καθώς και εργαλεία ψηφιακής και εξ' αποστάσεως επικοινωνίας

Να γνωρίσουν εκπαιδευτικούς από άλλες χώρες και να ανοίξουν ένα δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ τους για μελλοντικές συνεργασίες

Σχετικά με το σχολείο

Να εισαχθεί το σχολείο στη λογική της συνεργασίας με άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα

Να ασχοληθούν επιπλέον εκπαιδευτικοί με την εκπόνηση έργων σε συνεργασία με ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Παρακολουθήστε εδώ την πορεία του προγράμματος.

 

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός

Εβίτα Κωνσταντίνου